Sati
Sati
Witam wszystkich...
Od mojego dolaczenia na forum minelo juz troche, nie bylo mozliwosci i czasu zeby pokazac moje autko, wiec pora poprawic sie i wstawic kilka zdjec ...
Generalnie jest to moje 4 auto a 3 francuz, poprzednio byl matiz, dwie laguny I Ph II ( jedna hatchback, druga kombi ) z silnikami 1,9 dTi, niestety zmiana zamieszkania zmusila mnie do zmiany autka, szukalem prawie pol roku Laguny dwojki ( generalnie 2.0 lub 2.0T ) ale niestety nie bylo nic ciekawego i wtedy zrodzil sie pomysl, dlaczego nie Vel Satis ??? I tak po dluzszym zastanowieniu padlo wlasnie na "Versalke"... Internet przeczytany, informacje pozyskane, jakie silniki sa dobre a jakie nie... wybor padl na 3,5 V6, poszukiwania okolo 2 miesiecy ale niestety nie bylo nic ciekawego, po pol roku poszukiwan trafily sie 3 sztuki warte wyjazdu i zobaczenia. Wybor padl na drugie auto w zaplanowanej trasie i auko zostalo zakupione. Radosc z jazdy tego pierwszego dnia... bezcenna, z Legnicy gdzie zakupilem auto wracalem z usmiechem na twarzy... auto bylo na 18 calowych felgach wiec plynelo po drodze, komfort jaki daje wyciszenie wnetrza... po prostu super, jedynym problemem dla mnie byla lewa noga, nie wiedzialem co mam z nia zrobic bo nie bylo sprzegla... i zapomnial bym po otwarciu przedniej szyby ( platnosc za autostrade ) szyba nie chciala sie juz podniesc, pekla linka.
Po zakupie:
-Wymiana linki przedniej szyby od kierowcy
-Wymiana wszystkich plynow oprocz oleju w skrzyni
-Wymiana paskow osprzetu
-Wymiana lacznikow stabilizatorow przod
-Wymiana lacznikow stabilizatorow tyl
-Zalozenie LPG ( "lepszy power gamoniu" ) koszt z wymiana swiec + lufibrykacja okolo 5000 zl
-Kupno nowych opon zimowych w rozmiarze 225/45 R17 + felgi aluminiowe, co najciekawsze taniej bylo kupic aluminiowe felgi od L II w
dobrym stanie niz zakupic stalowe felgi 17 calowe do Vel Satisa
-Wymiana lozyska sprezarki klimatyzacji
... i to chyba tyle po zakupie ale zeby nie bylo w pozniejszym uzytkowaniu wyszlo jeszcze pare spraw do naprawy/wymiany:
- sprezyny tyl
- gumy lacznika stabilizatora przod i tyl
- zakup nowego akumulatora
- wymiana zbiorniczka plynu chlodzacego
- naprawa tylnych zaciskow ( pozniej wymiana jednego z nich bo sie rozciekl )
- wymiana przednich amortyzatorow + oslony + lozyska
- regeneracja alternatora
- czyszczenie przepustnicy
... i z ostatnich prawie 3 tygodni wymiana pozycjonera skrzyni biegow
reszte mam nadzieje bede uzupelnial na biezaco
W dniu zakupu auto mialo przejechane 292000 km dzisiaj ma ponad 300000 i nie jestem z tego powodu zmartwiony...
Autko jest z 2001 r ale jestem z niego meeeega zadowolony.
Od mojego dolaczenia na forum minelo juz troche, nie bylo mozliwosci i czasu zeby pokazac moje autko, wiec pora poprawic sie i wstawic kilka zdjec ...
Generalnie jest to moje 4 auto a 3 francuz, poprzednio byl matiz, dwie laguny I Ph II ( jedna hatchback, druga kombi ) z silnikami 1,9 dTi, niestety zmiana zamieszkania zmusila mnie do zmiany autka, szukalem prawie pol roku Laguny dwojki ( generalnie 2.0 lub 2.0T ) ale niestety nie bylo nic ciekawego i wtedy zrodzil sie pomysl, dlaczego nie Vel Satis ??? I tak po dluzszym zastanowieniu padlo wlasnie na "Versalke"... Internet przeczytany, informacje pozyskane, jakie silniki sa dobre a jakie nie... wybor padl na 3,5 V6, poszukiwania okolo 2 miesiecy ale niestety nie bylo nic ciekawego, po pol roku poszukiwan trafily sie 3 sztuki warte wyjazdu i zobaczenia. Wybor padl na drugie auto w zaplanowanej trasie i auko zostalo zakupione. Radosc z jazdy tego pierwszego dnia... bezcenna, z Legnicy gdzie zakupilem auto wracalem z usmiechem na twarzy... auto bylo na 18 calowych felgach wiec plynelo po drodze, komfort jaki daje wyciszenie wnetrza... po prostu super, jedynym problemem dla mnie byla lewa noga, nie wiedzialem co mam z nia zrobic bo nie bylo sprzegla... i zapomnial bym po otwarciu przedniej szyby ( platnosc za autostrade ) szyba nie chciala sie juz podniesc, pekla linka.
Po zakupie:
-Wymiana linki przedniej szyby od kierowcy
-Wymiana wszystkich plynow oprocz oleju w skrzyni
-Wymiana paskow osprzetu
-Wymiana lacznikow stabilizatorow przod
-Wymiana lacznikow stabilizatorow tyl
-Zalozenie LPG ( "lepszy power gamoniu" ) koszt z wymiana swiec + lufibrykacja okolo 5000 zl
-Kupno nowych opon zimowych w rozmiarze 225/45 R17 + felgi aluminiowe, co najciekawsze taniej bylo kupic aluminiowe felgi od L II w
dobrym stanie niz zakupic stalowe felgi 17 calowe do Vel Satisa
-Wymiana lozyska sprezarki klimatyzacji
... i to chyba tyle po zakupie ale zeby nie bylo w pozniejszym uzytkowaniu wyszlo jeszcze pare spraw do naprawy/wymiany:
- sprezyny tyl
- gumy lacznika stabilizatora przod i tyl
- zakup nowego akumulatora
- wymiana zbiorniczka plynu chlodzacego
- naprawa tylnych zaciskow ( pozniej wymiana jednego z nich bo sie rozciekl )
- wymiana przednich amortyzatorow + oslony + lozyska
- regeneracja alternatora
- czyszczenie przepustnicy
... i z ostatnich prawie 3 tygodni wymiana pozycjonera skrzyni biegow
reszte mam nadzieje bede uzupelnial na biezaco
W dniu zakupu auto mialo przejechane 292000 km dzisiaj ma ponad 300000 i nie jestem z tego powodu zmartwiony...
Autko jest z 2001 r ale jestem z niego meeeega zadowolony.
Re: Sati
Kilka zdjec na szybko, autko niestety brudne i jeszcze na zimowych oponach, niestety pogoda w gorach nie rozpieszcza i o letnich oponach jeszcze nie mysle.
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
http://imgur.com/a/gw3QP
-
- Administrator
- Posty: 355
- Rejestracja: 08 lut 2017, 16:25
- Skąd: Konin
- Rok: 2007
- Silnik: 3.5 V6
Re: Sati
"lepszy power gamoniu", kolega ogląda Kickstera? Kolejny na forum z 2001, już są dwa . Trochę źle zdjęcia podlinkowane bo 7 razy wklejony ten sam link, wystarczy jeden bo to do ogólnej galerii. Fajny Vel
-
- Forumowicz
- Posty: 59
- Rejestracja: 03 maja 2017, 14:01
- Skąd: Oława
- Rok: 2002
- Silnik: 3.5 V6
- Drugie auto: EspaceIV 3,5 V6 2005
Re: Sati
Te kable tak na wierzchu... Sati to jest bac co bac limuzyna i wnetrze powinno swiecic przykladem. Napewno cos podzialasz jak cieplej sie zrobi. Jesli chodzi o zasilanie 5V to moge pomoc bo zamierzam u siebie w autkach pomontowac za jednym zamachem wbudowane gniazda cos w tym stylu:
Dam znac jak bede sprowadzal z chin to zrobimy zakup hurtowy dla chetnych
Dam znac jak bede sprowadzal z chin to zrobimy zakup hurtowy dla chetnych
- Załączniki
-
- Screenshot_2017-05-05-11-53-56-606x627.jpg (58.14 KiB) Przejrzano 8464 razy
-
- Administrator
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2016, 16:52
- Skąd: Warszawa
- Rok: 2003
- Silnik: 2.0T
Re: Sati
Z 1,5 roku juz cos takiego mam i polecam. Na dobrym kablu podczas jazdy i przy zapalonym wyswietlaczu (Yanosik) telefon potrafi naladowac sie do 100% (5,5 cala).
- Załączniki
-
- IMG_20160609_212220.jpg (99.82 KiB) Przejrzano 8457 razy
-
- IMG_20160609_212233.jpg (100.72 KiB) Przejrzano 8457 razy
-
- IMG_20160609_212240.jpg (102.5 KiB) Przejrzano 8457 razy
-
- IMG_20160609_212245.jpg (102.1 KiB) Przejrzano 8457 razy
-
- IMG_20160609_212252.jpg (115.31 KiB) Przejrzano 8457 razy